Een heerlijk half uurtje doorgebracht met Nathali. Ik verkeerde in de veronderstelling dat ik Roxana te pakken had, maar Nathali werkt in het kamertje naast de gang waar Roxana's naambordje op de deur zit. Maar heb hier geen spijt van, hoewel ik R. en haar veelgeroemde kwaliteiten (nog) niet ken. Nathali is een klein Spaans vrouwtje, op torenhoge hakken, gehuld in opwindende lingerie. Ze ziet er lekker uit, geen Nathalia Imbruglia, maar toch wel lekker. Mogelijkheden bij haar zijn gewoon,P+N, voor 50 e, of speciaal, voor 100e. Ik koos voor optie 2. Eerst waste Nathali me in alle hoekjes en vooral gaatjes, en bij zichzelf ook! Om een erg lang verhaal korter te maken, ze verwent je op een fantastische manier, heel geil en opwindend; ik noem een paar lekkermakertjes: dildo bij alle2, pijpen, beffen, lotuskus bij beiden, billenkoekjes bij alle2; en ze neemt heerlijk de tijd. Voor mij een toppertje. Ze werkt van ma. t/m za, van 2 tot 5 of 6, hangt van haar zin af, volgens haar eigen zeggen.
Enjoy onze Spaanse schonen, mucho gusto!Kwikfitje heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

Met citaat reageren

alle gaatjes werden gevuld met handen, vingers en dildo's heb ik haar in doggy heerlijk anaal afgeneukt